Maty reklamowe wyglądem przypominają podkładki pod mysz, lecz z racji swego zastosowania, różnią się nieco budową. Stanowią świetny nośnik informacji marketingowych, a zarazem bardzo funkcjonalny gadżet. Mogą pełnić funkcje podkładki na biurko albo ladę sklepową, maty śniadaniowej lub farmaceutycznej. Kampanie BTL przeprowadzone przy użyciu mat handlowych mogą się okazać strzałem w dziesiątkę zarówno na rynku lokalnym, jak i ogólnokrajowym. Rodzaj maty można dopasować do charakteru działalności oraz jej przeznaczenia - może być zgrzewana, kaszerowana, ultracienka z lakierem antypoślizgowym lub 3D - z wykorzystaniem folii soczewkowej. Dodatkowo możemy na niej umieścić kalendarz, linijkę, miejsce na notatki czy folię, pod którą będzie można włożyć przydatne dokumenty, czyniąc ją jeszcze bardziej praktyczną. Wybór należy do Ciebie, ale zawsze możesz liczyć na pomoc naszych fachowców.